Thursday, March 16, 2017

කෙටි තරු කතාවක්.. - Stars and Us

අර අර දිලිසෙනම එක මොකක්ද...

ඒ සිකුරු නේ..

ආහ් සිකුරු තරුව.

ඒක තරුවක් නෙවෙයි මෝඩයෝ. ග්‍රහ ලෝකයක්. අපිට දෙවැනියට ළඟම ග්‍රහ ලෝකේ. පෘතුවියට සෑහෙන්න සමාන ලක්ෂණ තියෙනවා ඒකේ. ඒ වුනාට මිනිස්සුන්ට ජීවත් වෙන්න සුදුසු පරිසරයක් නෑ. අනික ඒක දිලිසෙනවා නෙවෙයි ඔය. ඉර එළිය වැදිලා පරාවර්තනය වෙනෝ.

හරි හරි අනේ මොකක් හරි තරුවක්නේ. නැත්තන් දිලිසෙන්නේ. ඇයි ඒකටම නේහ් පහන් තරුව කියන්නේ. ඒහ් ඉරබටු තරුවත් කියනවා නී..

අනේ අම්මේ ඉතින්. ඔව් ඔව් ඒක තරුවක් තමා. ආහ් මේ ඔයාගේ බාගේ.

ඔට්ටු නෑ හරිද. ඔයා වැඩියෙන් බීලා. ආර් එකත් පහුවෙනකල් මේ. හරි නරකයි ඔයානම්.

හ්ම්..

මොකද ඒ පාර බකමූණෙක් වගේ හ්ම්.. හ්ම්.. ගාන්න ගත්තේ. මං විහිළුවටනේ කිව්වේ. ඒකට තරහා ගන්න ඕනද?

ඒකට නෙවෙයි.

එහෙනම්.

අපේ ගෙදරින් ආයෙත් වෙලාව බලන්න ඕනළු..

ඉතින් අනේ ඊළඟ පාර ගමේ යද්දි ලොකු ග්‍රෑන්ඩ් ෆාදර් ඔර්ලෝසුවක් ගිහින් දෙන්නකෝ බලාගන්න. තියෙන එකේ කටු පොඩිළුද.. හිහි..

විහිළු නෙවෙයි බබා. ඔයා දන්නවනේ ඉතින් අම්මලාගේ විදිහ.

හරි හරි ඉතින් මං ඔයාට මගේ ඉපදුන වෙලාව දුන්නනේ. ඔයා කාටද දීලා බැලුවා නේහ් මැච් කරලා.

ඒකනේ මං හැම වෙලේම කියන්නේ. ඔයාට මං කිව්ව ඒවයෙ කිසිම ගාණක් නෑ.

හරි හරි මොකද කරන්නෙ දැන්.

අපි ඔයාගේ වෙලාව වෙනස් කරලා එකක් හදමු මගේ කේන්දරේට මැච් වෙන්න. හාද?

මේ අහන්න.

ඔව්.

එහෙම කරන්නම ඕනද? අපි ඇත්තම කියමුද?

මොකක්ද? ඔයාගේ කේන්දරේ ගැලපෙන්නේ නෑ කියලා. ඔයාට වැදුනද කොටයක් ගහලා.

නෑ. ඔය සිකුරු අරවා මේවා අහසේ පේන ඒවා ගැන ඔයා මට කියන කතා. ඒවා ග්‍රහලෝක විතරයි අඩුගානේ ඒවයේ පණක්වත් නෑ. එයාලා ඉන්න තැන්වල හිටපුවාවේ. අපිට මොකුත් කරන්න එයාලට බෑ කියලා.

1 comment:

  1. හඳහන් විශ්වාසකරන එවුන් කසාඳ නොබැඳ ඉන්න ඕනේ, ගෙදරින් එකක් හොයලා දෙනකම්

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails